|
סתם!
באמת שלא בכוונה, גם לא רציתי להרגיז אף אחד אבל בלי לרצות
אמרתי לחברה של שלמה שאני אוהב אותה. היום אני כבר לא כל כך
בטוח אם זה היה באת או שסתם באותו הרגע היתי קצת אוהב אותה.
אבל לשלוום לא היה איכפת אם כן או לא הוא סתם נתן לי אחת באף
ועוד אחת בבטן (כדי שלקודמת לא יהיה משעמם לבד).
לא יודע אם בכוונה או סתם היום אני תקוע אם סתם אחת. |
|
|
לא ישנתי כבר 3
ימים, ואישית?
לעשות ביד ממש
מחזיק אותך ער
כשאתה לא יכול
לאכול חריף
יותר
אני, מגלה שיצא
חרוז בסוף |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.