[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







דקלה רגב
/
הגאוגרפיה של הבאסה

את מפתח תקווה, זו הבעיה.כשאת מפתח תקווה אי אפשר לקשור לך
תארים דמוגרפיים. את לא  מתל אביב- אוכלת שרצים או טעונת טיפוח
(תלוי מאיזה חלק). את לא מ"היפות של חיפה" עם הסקס אפיל
הצפוני. את אפילו לא יכולה לנכס לעצמך את הקסם האגררי של זכרון
יעקב למשל. את מפתח תקווה. תקועה בין רמת-גן למקום שאף אחד לא
זוכר ובדרך לת"א הנכספת (כך החלטת) את נתקעת בפקקים של
ז'בוטינסקי. את כותבת שירה וסיפורים קצרים ומזכירה לעצמך
שתעוקת פרברים היא אבן בניין חשובה של הקולנוע האמריקאי מאז
שנות השמונים (תמיד אהבת את מולי רינגוולד) ולמרות שפתח תקווה
היא לא פרבר יש בה הרגשה של "שכונת חיים". לא ממש שחור-לבן,
יותר אפור. קשה להיות יצירתי בתנאי בינוניות עירונית את חושבת.
התחנה המרכזית של פ"ת אינה ציורית מספיק, לא מעוררת בך את
הפיוטיות. את מחפשת את הקסם של ערים אחרות, הקסם שלא קיים בך
עצמך. את תמשיכי לחפש, למצוא פגמים. את לוקחת את האפור איתך.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
לאן נעלמה חיה
הלפרין משעת
כושר ולמה קראו
לזה שעת כושר אם
זה היה רק עשר
דקות?



יק טיבטי מעריץ
בדילמה.


תרומה לבמה




בבמה מאז 21/3/01 17:09
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
דקלה רגב

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה