|
הבוקר שוחחתי עם אלוהים.
הוא נתגלה לי בספל קפה.
לא זיהיתי אותו בהתחלה,
אולי בגלל לכלוך הבוקר בעיניים.
שפשפתי אותן פעמיים.
"אל מלא רחמים?" שאלתי בהיסוס
והוא הנהן בשלווה.
התחלתי לגמגם.
משמעות הקיום, שואה, מלחמות
כל כך הרבה שאלות רצו לי בראש.
"מה..
מה....
מה שלומך?" שאלתי לבסוף
הוא נאנח.
"בסדר... אני יודע...?"
ולפני שהספקתי להגיב
נמוג בענן החלב המוקצף. |
|
|
"Sorry you
don't have any
new mail."
מה זה סליחה?
תוכנה חוצפנית,
שילמתי עבורה
כסף טוב. אני
מצפה שאם אין לי
דואר, היא תלך,
תתלוש את הטחול
של מי שלא כתב
לי והיה צריך
ותרביץ לו איתו
עד שישלח את
ההודעה.
צרצר, שלא מקבל
מספיק דואר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.