|
כל הכוכבים בשמיים
נצנצו בלילה קר
והירח האיר את כולם.
כדור הארץ חג על צירו
תורם
לסדרו של עולם.
בלילה בו הכוכבים לא ישמרו
והירח יזיל דמעה
אהיה שם
בוכה וצוחקת
מאושרת ועצובה
אפרוש ידיים
ואכבוש את כל הנצח
אגשים כל חלום
אמלא כל שממה
ואדע, סוף כל סוף
כי אני
מי שרציתי להיות -
אדון לעצמי
וחופשייה |
|
|
אני לא יכול
לקרוא במה חדשה
כשאת יושבת לי
ככה על הפרצוף!
החבר של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.