|
השליכני עטוי חימה
אל באר דמעותייך
בחרב דמונית נטוייה
אגאלך מיסורייך
תבוסתו של מוקירך
תבער כל פלח נחלה משויירת
בסביבתם המסואבת
השליכני עטור אימה
אל באר יסורייך
בדמעה זולגת בודדה
אבער משטנייך
ואז אתבוסס בדמי שלי
כל יקרי פרש כנפיו
עייפתי מקרב זה |
|
|
הידעת?
בגיל 21 לירח,
לא תגיע.
אבל תמצא את
עצמך אחרי צבא
עם שקל בכיס
והרבה רצון
לבעוט למערכת
בפנים.
ג'ו (אל תתחילו
עם הבזוקה) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.