|
אם החיים היו קלים
אז לא הייתי מוצאת
לי חיים
כי ככל שהחיים מסובכים
כך אני מתחזקת
ולומדת לחיות חיים טובים.
ואז לבעיות קלות
אני מוצאת פתרון
וזוכרת שהייתי
במצבים יותר קשים.
ימים חולפים
ואז אני נזכרת
בימים יפים
בהם לא הייתי חייבת
הסברים.
אבל עכשיו מתוך תשובה
אני חיה בדאגה. |
|
|
אל תדחה למחר,
את מה שאתה יכול
לכתוב בסלוגן
עכשיו!
פקד צדי צרפתי,
מארגן סדר יום. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.