[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







רבקה ירון
/
ליל הכלבים

מה את חושבת לך, גם אני בנאדם. מה, תמיד הרגישויות שלך. מה,
מסתכלת עליי, אני לא דוגמן, לא עושה פוזות לצילום. מה, ועכשיו
את באה לקראתי. די. נמאס.
וטרק את הדלת.
הקים רעש בחדר המדרגות עד שהגיע לכניסה ונעצר. יעלה עד הקומה
האחרונה, בשקט, בחושך. יחשוב שם למעלה מה קרה, מה קורה תמיד,
תהליך, אמרו לו, לשניהם בעצם, אמרו שזה תמיד אותו התהליך. וזה
מעייף אותו, לשבת איתה אצל המטפל לזוגיות, ולראות אותה פורחת
ונחמדה שם, ולשמוע אותה מסבירה לו, שם, מה הוא עושה לה, וגם
לראות ולשמוע איך היא מתעלמת מכל ההערות שהמטפל מפנה אליה,
ולראות בסוף החודש כמה כסף צמוד לדולר עולה לו הטיפול. היא
בינתיים הדליקה טלוויזיה, כנראה, אבל זה יכול להיות גם המחשב,
האינטרנט, כן, היא שוב תנהל פגישות סוערות דרך הפורומים, תמצא
שם אוזן קשבת ותשתף פעולה עם אחרים, אפילו תיתן עצות לנשים
שלדעתה שרויות במצבה. התעכב רק כמה שניות ליד הדלת והמשיך, היא
עוד עלולה להפתיע אותו ולהוציא את האשפה בדיוק כשהוא גלוי
לעיניה. היא והאשפה. מה פתאום. הבדיחה על אודות מה תפקיד הגבר
בביתו היא אמת זכה כמו שן חלב - סוחב את הסלים ומוציא את הזבל.
מפרנס, גם נכון. והאיש הרע בסיפור עם הילדים. ועם ההורים. שלה.
גם עם ההורים שלו. איך היא גרפה לעצמה גם את המשפחה שלו - מה
כאן סתום, שום דבר. היא זוכרת תאריכי יומולדת, גם את המתים
שלהם היא זוכרת, בעצם יש מציאות מוכחת גם בבדיחה על אודות
תפקיד האישה כמזכירה צמודה לענייני חינוך תרבות ומשפחה. אז חוץ
מזה מה הוא עושה אצלה ומה היא עושה אצלו. למה לסחוב את הסבל,
למתוח ולמרוח אותו כמו פס של זפת רותחת ולסלול עוד מסלולים
לתקועים-תקועות.
ראה שהשכנים מקומת הקרקע השאירו דלת פתוחה. שהכלב ייצא
לענייניו ויחזור. יצטרף אליו, מה ההבדל ביניהם, מותר האדם
מהבהמה - אין. נזהר שלא יישמע.
הכלב נתן סימני ידידות של מוכר וחביב, כשכש בזנבו ליד מכנסיו
בליטוף עדין, כמעט חיכוך, התיישב לצד נעליו, הרים ראש והוציא
לשון מלאת שאלות נוגות. ליל כלבים. לעניינינו שולחים אותנו
החוצה. לא ללכלך בפנים.
פעם היא הייתה מקסימה. עד שנולדו התאומים. ומאז אבדו עקבותיו.
שלו. היא - ההיפך הגמור. ולא מנסה למצוא את מקום הימצאו. אז
הולכים לטיפול זוגי. עד היום הוא לא מבין מה באמת הולך ביניהם.
בענייני התהליך הוא כבר מומחה, למרות התנגדותה לראות את יחסיהם
מזווית אחרת, שלו. זה מתחיל במשהו שיא אומרת והוא מסכים כן/לא,
ולא חשוב אם כן או לא, ומשם ממשיכים עד הכעס הגדול, שהוא
המפתח, הכעס הגדול שלה. זה גם מתחיל במשהו שהוא אומר, והיא
יוצאת משם לאותה תחנת הכעס. כל הדרכים מובילות לכעס. פתאום
הכלב נגע בו והוציא קולות שהזכירו לו רגעי משגל. כל אחד
והאורגזמה שלו. כמעט חייך כשהבין שהכלב, בעצם, רצה להיפרד ממנו
ולומר לו לילה טוב. סוף ליל הכלבים. אז הכלב ייכנס לדירת
בעליו. ומה אתו.
הוא לא.
בתיבת הדואר היו כמה פליירים וליד הכניסה תלה העיפרון להודעות.
כתב
                           לילה טוב, יקירתי
                                              והלך. מה עם
התאומים - מחר. מה עם הכעס שלה - מחר. או לא. והרי אין לה
כתובת אחרת. נו טוב. זב"שה. מה עם הכעס שלו -
מי כאן המשלם.  
אצל המטפל.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
התפוח לא.

מהפכן.


תרומה לבמה




בבמה מאז 17/8/02 8:12
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
רבקה ירון

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה