|
מכל הלילות שעברו/
הגעתי למסקנה /
כי מלותיי ראויות לדממה/
ופחות לחשיפה/
שעורי זקוק לצל החשכה/
יותר מאשר לקרני כל /
אור שנגלה./
פניי קמלו אל עצמם,/
נגלה בשרי לקל השתיקה/
כל שמצאתי בי היה דומם/
ונטול הרגשה./
תרתי את רחובות הזעם/
וביקרתי ברחובות הצרחה/
אך כל קול נבלע/
ומאום לא נגלה/
אל אויר פתוח/
או אוזן שהייתה פקוחה/
ענפיי נשרו אחד אחד/
לא נותרו עלים לחסותני/
לא נותרה שמיכה לחממני/
רוח החורף חדרה לעצמותיי/
הימים ללא שמש-רק הם היו ימיי/
הדרך התעקלה/
מפתי השתבשה/
מצפני ניתך באש/
שהציתה רוח תוכי/
שאבדה/ |
|
|
אני נשבע לכם:
בחיים שלי לא
כתבתי סלוגן
שקרי, אפילו לא
סלוגן מזוייף,
או רמאות של
סלוגן. אצלי כל
סלוגן זו אמת
טהורה, קדוש.
טוב, אולי חוץ
מהסלוגן הזה אבל
חוץ מזה, נשבע
לכם!!!
באמת! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.