|
לפעמים נדמה לי שהמוות מנשק לי בפנים בעת שינה
לפעמים נדמה לי שהמוות תופס לי בעקב בעת ריצה
לפעמים נדמה לי שהמוות הוא חברי הטוב ביותר
ולפעמים נדמה לי שהמוות הוא לוקח אותי בעת זקנה
מוות מהו מישהו יודע?
מוות מהו מישהו שומע?
כל כך הרבה שאלות
אבל למה בכלל חיים?
יש איזה מטרה לחיים או שסתם אנחנו תופסים מקום על כדור הארץ
אולי המטרה היא להגיע למוות
אולי בעצם המטרה היא הייתה ליצור חיה
מישהו שומע אותי מישהו יכול לעזור לי? |
|
|
טוב, די, נמאס
לי. כבר עדיף
לעבוד ברמזור,
גם משלמים יותר.
כמה אפשר? אני
עומד כל היום
וצורח. נמאס.
כותבים עליי
סלוגנים מטופשים
וכולם רואים את
השיערות שיש לי
באף. אני
מתפטר!
האיש האדום
שלמעלה ברגע של
משבר, לפני
שהתחיל לעשות
מדיציה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.