|
אם הייתי מלאך אלוהים הייתי
מנסה להתנקש בחייו
כדי להראות לכל הברואים
שאלוהים כמו שהוא
אלוהים
הוא לא כל-יכול
ורק
הספינה של נח תחכה
לבאי הכח שיבואו
לקבור את "אני מאמין" ולא יישאר
שום זכר ואף שריד
וטוב שכך -
צלם אלוהים |
|
|
אני יותר איום
ממה שאתה מתאר
לעצמך!!!
לפחות זאת
דעתי,
מכל וכל אני לא
מכיר אותך משמע
אתה לא מכיר
אותי
משמע
אני בים.
אביה האיום
(למכביר) בתגובה
נזעמת חריפה
וצולבת
להתקפותיו של
יגאל עמיר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.