|
רק אותך אהבתי
רק אותך רציתי
רק עלייך חשבתי
ולך לא הספקתי זאת לומר
וכמה עצוב הוא סופי המר
אוהב אותך כאן מלמעלה
כמו שאהבתי אותך שם למטה
לא משנה גן עדן או גיהינום
את תמיד תהיי לי היהלום
ואני כאן למעלה
אשמור על חייך שם למטה
כי מי ייתן
ואני את חיי לך הייתי נותן
ועכשיו כשאני עוקב מלמעלה אחרייך
חושב איך יהיו חייך
רוצה ללכת רק אלייך
אבל אני כבר כאן למעלה
ואת עוד חיה שם למטה |
|
|
"הדרך היחידה
להיפטר לחלוטין
ממחלת
ההימופיליה היא
לתת לכל חולי
ההימופיליה לדמם
למוות"
- אייזיק
אסימוב.
כן, כן...
אסימוב אמר את
זה, אבל אני
הוצאתי את דבריו
מהקשרם.
צרצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.