|
נו אז אני חולה מה תעשו לי?!
הא הא!!!
אני ברחתי מאברבנל נראה אותם עוצרים אותי!!!!!
חה חה חה חה חה חה חי חי חי חי חי חי חחחחחחחחחחחח (הלכתי
לישון)
אז אני חולם בלילות על מר גרב שאונס את גברת גרב ואז בא משה
הקנגרו ואונס את מר גרב!!!
הא ושכחתי את ציון הארנב של פלייבוי
נו אז מה תעשו לי? תקשרו אותי לעמוד ושאני אצרח "נראה אותם
תופסים אותי"? |
|
|
תגידו יש מצב
שבמקום כמה
מילים מטופשות
אני אשלח תמונה,
היא שווה לפחות
600 -700
מילה
אם לא 1000
שמעון מזרחי,
צלם חובב, בהצעה
חדשה למאשרי
הסלוגנים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.