|
לעת ערב,
כשאלוהים עוצם את עיניו
אנשים מתים בסתר
חומקים בין הצללים
צונחים אלי קבר.
ועם הנץ החמה,
כשאלוהים פוקח את עיניו
סופר את יצירי כפיו
וצועק בקול חרישי
אופס, איבדתי עוד אחד..
וכשהשמש פונה לכיוון מערב
אלוהים לובש שק אבלים
בוכה על ילדיו
מגלגל עיניו אל השמיים
ונותן שם לעוד כוכב אחד. |
|
|
נקלעתי לתוך
עולם וירטואלי
סוחף,
בו אני בכיף
מרחף.
הגעתי מוכן עם
נוצה עט ודיו,
אך התברר שאין
להן תועלת-כאן
עובדים רק עם
המקלדת.
הנוצה התעופפה,
העט נשברה,
והדיו כבר מזמן
יבשה.
מעתה, עם מסך
ומקלדת, אכתוב
לי סלוגנים לבמה
חדשה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.