|
כולנו שונים וכולנו דומים
כולנו היינו פעם ילדים
ועכשיו אנחנו בוגרים
לכולנו יש רגשות ומחשבות
וכולנו חווים חוויות-שמחות ועצובות
כל אחד מאיתנו
מרגיש ועד קשוח ועצבני
היה ילד קטן
גם הוא, גם אני
גם מי שנראה הכי גיבור
בוכה לפעמים וכלום לא יעזור
רגשותינו הם כמו הים
לפעמים סוערים, לפעמים שקטים
אחרי הכל כולנו אנשים
לכולנו יש את אותן המטרות
אנחנו פשוט רוצים....לחיות |
|
|
בתור ילדה קטנה
תמיד רציתי
לעוף. זכורים לי
הייטב מאות של
פצעים וגלדים,
מזכרות
מניסיונותי
לקפוץ מהמרפסת.
כשראיתי את הים
החלטתי שגלישה
תהיה תחליף
מתאים, אפילו אם
היא רק
באינטרנט. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.