|
It surprises me
I haven't changed a bit
The scared child
Still hit and run
Leaving the only victim behind
"Choking is only for the naiv"
A mean voice once told me
I can see the reflection
Just symptoms,nothing more
"HIT BACK!"(God damn it)
Feels like i'm losing again
Time ticks forward
What if I'll regret?
There is no exit
I must say the words
"I'm ending this,now and forever" |
|
|
לו הייתי נולד
ערבי בטעות
או סיפור בבמה
ללא כל משמעות
בלטה שבורה,
כפכף, מנורה,
אבל רק לא חבר
של רעות
זוזו לסטרי, שלא
מכיר אף אחת
שקוראים לה רעות
אבל מוכן לרמות
בשביל החרוז |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.