[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







גוני מנץ
/
עבודה היא תמיד עבודה

עדיף לאהוב ולאבד, מלא לאהוב בכלל.





הוא ראה אותה לראשונה בחולות.
היא הייתה כל מה שהוא לא ציפה לראות בבחורה, וכל מה שהוא קיווה
מתישהו לגלות. הוא היה אז בדרך לעבודה, והחזיון תעתועים הזה
הוציא אותו לגמרי מהריכוז.
היא ניגשה אליו כמעט בטעות, כמעט לא מרגישה את הבלבול והתדהמה
במראה שלו. אמרה שקוראים לה שני.
הוא היה במחיצתה כמעט שלוש שנים, כל יום טוב מקדמותו, אוהב
אותה בכל ליבו ונותן לה את כל מה שהוא יכול. ולפעמים את מה שלא
יכל. העבודה שלו כמעט ונפגעה, והממונים עליו כמעט לקחו אותו
לצד ודיברו איתו. כמעט. לא מדברים עם מומחים, אפילו כשהם
מתחילים לפשל.
אבל היו רמזים, או איזה רמזים היו. זה התחיל במבטים מבוהלים,
מזועזעים מעט לכיוונו בשעות הישיבה, והגיע אף למילות מחאה
מהוססות. כן פחדו ממנו.
אבל החיים שלו נראו לו כמעט מושלמים באותה תקופה, עד כדי כך
שהוא לא שם לב לכל ההיסוסים בעבודה. הוא היה ברקיע השביעי עד
כמה שניתן להיות לאדם כל כך חומרי. היה לו בית, מקום משלו,
לראשונה בחיו.
הייתה שני, שתמיד הייתה בתוך הבית, דבר שהפך את הבית לארמון,
והייתה שני שתמיד שאלה לאן הוא הולך, והתעניינה למה הוא לא
לוקח אותה לסרטים ומסעדות בזמן האחרון. למה הוא שם את העבודה
שלו קודם. שני שריכלה עליו בטלפון עם אינספור החברות שלה, דבר
שהפך את הבית לטיפה יותר מציאותי, אם כי לא תמיד ליותר טוב.
אבל הוא לא התלונן, לא אז. באותה תקופה הוא לא החשיב את עצמו
כאדם שמתלונן, זה היה מסוכן במקצוע המסוים שלו, היה יכול להגמר
רע.
וכך, שני העולמות השונים של הבית והעבודה המשיכו להיות חלק
מחיו, והוא המשיך לשים את העבודה במקום שני, עד שיום אחד הוא
פשוט פישל.
זה לא היה ממש פישול, לא משהו קריטי, שום פיצוץ או מוות של אף
אחד שלא היה צריך למות, אלא הוא פשוט החטיא.
פשוט החטיא.
באותו רגע, כשהוא הרגיש את הרטט של הרובה בידיים שלו, את המגע
החם של הנצרה על האצבע הקרה כקרח, ועדין ראה את המטרה נעה,
באותו רגע הוא הבין.
וזה לא שמשהו רע קרה, הוא היה יותר מדי מקצוען בשביל זה, לא
נדרש לו יותר מחצי שנייה להגיב ולירות עוד פעם, אבל ההבנה
שחילחלה אל התודעה שלו הייתה מוחלטת, קפואה.
היא הייתה יותר מדי מעוניינת בעבודה שלו.

הוא קבר אותה בחולות, בדיונות הגדולות שילדים קטנים רצים עליהן
בלי נעליים. איפה שהקצף עושה ציורים לבנים-חומים על החול
השחור. ציורים של שני.
הוא קבר אותה לאט ובביטחון, החלום שלו נגמר. לא צריך לחיות
באשליות, הוא הר ידע מלחתחילה שזה מקצוע בודד, מקצוע של לבד עד
הסוף.
הוא נזכר בביקורתיות המהוססת שנתקל בה בעבודה, וציין לעצמו
שהוא צריך לשים לב לפרטים יותר, הרי בסופו של דבר, עבודה היא
תמיד עבודה.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
על תשפוט ספר על
פי הכריכה שלו




אחד שכתב ספר עם
כריכה ממש
מכוערת


תרומה לבמה




בבמה מאז 15/4/02 22:55
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
גוני מנץ

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה