|
למה?
למה לא כל מה שרוצים יוצא ?
למה להיות הורים זה כל כך קשה?
למה הם נחשבים ילדים כשהם בני 30 ?
למה אתה מרגיש אחראי לחיים שלהם ?
למה אתה מרגיש אשם כשיש להם קשיים ?
למה אתה רוצה להגן עליהם ?
למ לשאול שאלות קשות ?
למה להצטער שאין לך תשובות ? |
|
|
אנחנו במלחמה,
וכל מה שמעניין
את העם זה האבא
הערומקו של
אפרוח ורוד!
בלונדה בהלם,
אחות של אותו
אפרוח, מוחה
כנגד תשומת הלב
המאסיבית שאחיה
מקבל, ואף מבקשת
לציין שהיא
מאומצת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.