|
מחר אולי נפציצה מפקדות
מחוף עזה עד חוף אילת
ועל המשחתות הישנות
יטעינו תותחי פלדה
כל זה אינו משל בגלל שרון
זה נכון כאור בצהריים
כל זה יקרה מחר אם לא היום
ואם לא מחר אז מחרתיים
מחר אולי במחנות פליטים
צה"ל בהמון רב יטבח
ואז אולי באלף ערבים
יכו גם חיילי מג"ב
פזמון...
מחר ישמידו אלף שיכונים
טילים יפלו במרפסות
ואז נוציא סוף סוף את הגרעין
נגרום לעוד קצת הריסות
פזמון... |
|
|
הרבה יותר משעשע
לנהל שיחה עם
מישהו שלא זורק
לך מלים קשות
וארוכות כמו:
"השתלשלות
העניינים הרגילה
בנסיבות כגון
אלו היא
כדקלמן", ומסתפק
בכמה מלים קצרות
ופשוטות כמו:
"קח עוגה, פו".
-פו |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.