|
הייתי רוצה לומר
שהיטשטשו עקבותייך
ונעלייך עוד נטועות באדמתי
הייתי רוצה לומר
שנשכח ממני ביתך
וכתובתך עדיין מתנוססת לי על הקיר
הייתי רוצה לומר
שהגלידו הפצעים
והצלקות מעטרות את הלב
הייתי רוצה לשבור
הגשר
ועודני מהלכת עליו בקצות אצבעותיי
הייתי רוצה
לשמוע צליל מיתריך מעבר לקו
וכן הייתי רוצה
לשמוע אותי אומרת לך לאו! |
|
|
"בוינק, בוינק,
הלא בוינק טוינג
הוא,
הלא נקפצה הלוך
ושוב,
בוינק"
חרגול עומד על
עלה ומנסה
להרשים חרגולות
אינטלקטואליות
בבקיאותו בשירה
בוינק-מודרנית |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.