|
גם אם אני הייתי
ענק הייתי
מתנדב לשאת את
עול העולם על כתפי.
ולו רק שלא
להיות חלק ממנו
ובעצם לעמוד מהצד.
ולו רק שלא
לחלוק את הנטל
ועצמי עם מה שיכאב.
ולו רק שלא
אוריד מגינים
כדי להתאחות מבפנים
ועדיין להיקרא גיבור על.
ולו רק שלא
אבחר לי בדרך
על פני להיות לא
מוגדר בחלל.
ולו רק שלא
לעמוד מול חלומות ליל אמש
עירום כביום היוולדי וקטן.
אז גם אם אני הייתי
ענק הייתי
מתנדב לשאת את
עול העולם על כתפי. |
|
|
לאחר שקראתי את
תגובותיכם
הנלהבות
(!!!)לכתבותי
הגרועות ביותר,
רציתי להודות
לשניכם שהוצאתם
לי את החשק
לכתוב, אני לא
אשרבט יותר אף
מילה על שום
פיסת נייר
מקומטת בחיי!!!
למען האמת, אני
הולך ברגע זה
לתלות את עצמי
מהוילון של
המקלחת, ואני
מקווה שאתם
מרוצים
מעצמכם!!!
בימאיסט במשבר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.