|
קרה לכם פעם שהלכתם עם מישהו שלא כזה חבר טוב שלכם בדרך ולא כל
כך היה לכם מה להגיד אחד לשני וכל הדרך היתה שתיקה מביכה כזאת,
ואתה חושב לעצמך: "אוף, כמה זה מביך, נו תחשוב כבר על משהו
להגיד..."
|
בקופסה סגורה
בקצה העולם
חבוי לו סוד
קסום ונעלם.
|
אי שם בין עולמות,
יש נהר של דמעות,
אין שם יופי, אין שם צחוק,
רק כאב ועצב עמוק...
|
|
|
חיכינו לפתיחת
השערים בערב
במה. היה צפוף
בצורה איומה.
חיכינו שם
שיפתחו ואז,
מתוך הקהל מישהו
צעק: "פוגו!!".
ההמשך, לא היה
נעים במיוחד...
ביג מק בערב במה
פיקטיבי. |
|