|
אמנם כבר לא פעיל בבמה מזה שנים
אך מסתבר שמי שמחפש אותי בגוגל מגיע לפה
אז שלום למחפשים :-)
תהנו מהיצירות
לפעמים צריך להרחיק עד להודו כדי להיזכר מהו אושר
|
צולם בפילם 3200 ASA. ערוך בפוטושופ.
|
יצירת אומנות או פרסומת סמויה?
|
אוגוסט 2004, פריז. אבסרקט עירוני הגיוני.
|
אוגוסט 2004, פריז. אבסטקרט עירוני לא הגיוני
|
|
|
-הידעת שאם
מנגנים דיסק של
מיקרוספט אחורה
שומעים מסרים
שטניים?
-זה עוד כלום
אח'שלי, אם
מנגנים אותו
קדימה הוא מתקין
windows XP!
שניים פרו-קוד
פתוח |
|