|
מקום 71 - שמן על דיקט 80/100
אימי ואבי נישאו לא מאהבה.
בודדים
בעולם אכזר
בנו ביתם
על חמלה
ולא נולד עוד המשורר
שידע לספר
את אהבתם.
|
אחד ואנטי אחד
האמת החדשה של הפיסיקה
בסימטריה של החלקיק ואנטי חלקיק
|
אל מעבר לשחור
ואל מעבר ללבן
ומה שביניהם
קצרה ידינו מלגעת.
|
אם אמות בשבי
את גופתי דרשו
רק תמורת גופה
אחת
|
אנשים עייפים
מאנשים
המון אנשים.
|
באדמת מישור
התפתלה דרכי
מטה ומעלה,
ערמומית כפתן
מטלטלת אותי ללא רחם
|
אז מה לכם שלדים דהויים בצידי הדרכים,
עומדים סתם כך ומזכירים להכעיס
מהיכן באנו ולאן אנחנו הולכים.
|
בליל היוולדי
נרשם
יום מותי
תחת שמי שמיים
מתחלפים.
|
בניו יורק העיר הגדולה
תפארת פועלו של האדם
אני לא אשרוד
|
את הבצק הזה מכניסים לתנור
לאפות לחם
מכוונים
שלושים ושבע מעלות
|
גרגרי אדמה על צוואר סבתי הטבוחה
גרגרי אדמה מאדמת אירופה
על צוואר סבתי כאבני חן יקרות
גרגרי עפר וצוואר סבתי היפה,
היפה בנשות תבל.
|
האהבה היא אי- שפיות
ובאי הזה
אין זמן
ואין מקום
ואין מחסום
|
האם אתה מבקש
סליחה
מאהוב קרוע בזרועות אהובה מתה?
|
הזמן קצר
והמלאכה מרובה
ולא עלינו לגמור את המלאכה.
|
התנגשות חזיתית בין גלים
עצומים
והים נרגע.
|
ואחרי החגיגות
ואחרי המסיבות
והריקודים
|
ומהאדם נותר קין
ואת השם הבל באשתו דבק
|
כאן, במקום הזה,
ליד פיצול הקרקע המיוחד הזה,
קשה לראות.
|
רוח וחומר
ואני ביניהם
ברגע נדיר בין סידקי המפגש
התנגשות זמנית בין דמות ורקע
בעת של טעות נדירה
שוות משקל
חישוב מוטעה
בעולם אקראי
|
ולאחר החורבן
צריך לאסוף כוחות
|
לאן זוחלים התינוקות
ולאן הולכים הילדים
עיני הולמות בקצב הליכתם
מערפל אל ערפל.
|
סיפורי טיפות שנאספו לים,
היו למעצבי חיינו.
|
קוראים לה מרים,
על שם מרים.
ואת השם איברהים,
נתנה לו על שם אברהם.
|
ראיתי אדם
שרצה להיות
זאב
וואו או או ואוווווו
|
שקרים לבנים
טמונים היטב
ביסודות ביתנו
מקודשים מאד בפי כל
לבל תראה האמת הערומה
|
כשאשב מול המרקע
לראות חדשות
את תנופפי בבד מהחלון,
קומה מאה,
לעזרה.
|
ובני אדם
שהשטן השתכן בתוכם
כבתוך ביתו,
מוצאים את האופל
טהור וצח כשלג.
|
In a reality containing an infinity of dimensions, humanity
is found in two of them, the spiritual and the tangible.
These dimensions also contain an infinity amount of data,
but mankind is found only within the framework of a very
limited range.
|
Notes and explanations about my work - Catalogue 1990
You and me, waves breaking on the shore
The winds prints on the desert sand
Textures mountains and cliffs hundreds of millions of years
old,
The ripples of time.
|
דברי הסבר לעבודות בקטלוג 1990
אני ואתה, הגלים הנשברים אל חופים,
טביעות הרוח בגלי החול של המדבר
טקסטורות ההרים והצוקים בני מאות מיליוני השנים, קיפולי הזמן.
אינם אלא מקצבים חד פעמיים בשירה אין סופית שלעיתים נראית
כבת חלוף ולעיתים כעומדת לנצח.
|
דף הסבר לתערוכה. גן התעשיה עומר, 1997, בחסות סטף ורטהיימר.
במציאות בעלת אין סוף מימדים, מצוי האדם בשניים מהם. שהם
מימד הרוח ומימד החומר. מאחר וגם מימדים אלו בעלי נתונים אין
סופיים, מצוי האדם רק במסגרת של תווך מסוים מוגבל מאוד.
|
מאז אכל האדם מפרי עץ הדעת טוב ורע בלבד, הפך עולמו לעולם
העומד על ניגודים ופראדוקסים.
מאותו יום מחפש האדם אחר השלמות שהתפוגגה. הוא עושה זאת בשלוש
דרכים, דרך המחשבה הפילוסופית, דרך האמנות ודרך המדע.
|
ספרי "האהבה היא שפיות " הוצאת ספרית הפועלים.
|
סידרת צילומים של חלקים מוגדלים מהציור הבדלה - 193 . כל חלק
בציור גודלו 100/100 ס"מ. סה"כ גודל הציור 100/300 ס"מ.
|
חרס, שמן על בד. 65/90 ס"מ.
|
חרס ושמן על בד 300/100 ס"מ.
|
סדרת צילומים של חלקים מוגדלים מהציור. כל חלק בציור גודלו
100/100 ס"מ. הגודל הכללי של הציור 100/300 ס"מ שמן על בד.
|
|
זה לא מצחיק
עד שמישהו נפגע |
|