|
רק עמדתי במקומי ותהיתי לפשר הקושי והמוות הזה.
|
ואולי זוהי
המעשייה של חיי,
חוסר הבנה ורוב דופי שגורסים כי טוב יותר
היה בלעדיי.
|
|
|
הצבא מזיין אותי
כי המתנחלים
מזיינים את
הערבים, הערבים
מזיינים את
החברים שלי, כי
הם מזיינים את
החברים שלהם,
החברים שלהם
מזיינים אחד את
השני כי אין להם
את מי לזיין.
ואני. אני מזיין
מתנחלת שהכרתי
ליד שכם. זאת
אומרת שאני
מזיין את הצבא.
זאת אומרת שאני
מזיין את עצמי.
איי! |
|