|
סטודנט בתוכנית לחקר הדתות באוניברסיטת תל-אביב.
מתעניין באלוהים, אדם, חווה וכל מה שבינינו.
הנה היא המילה הראשונה אשר דרכה נצא אל המסע המדברי, וכבר
נגמרה לנו השורה, ומה יותר נאה מזה בכדי לספר את סיפורו של
המפרץ אשר בו שהיתי זמן מה בלילות של ירח מלא, מפרץ שבו הים
נושק להרים, ומקומיים מספרים על גלים יודעי דבר, על מלחמות של
אלים.
|
ושם ראיתי את דרווין יושב על 4 צבי ענק משחק קלפים עם היטלר
שיושב על 4 משרפות והם החליפו דעות בנושא הברירה האבולוציונית.
|
תסתכל ממרום משכנך, בינות כנפי השכינה, בעבדיך העמלים למחייתם.
הוד והדר שמך הקדוש למען עוורונך אני פונה, למען חירשותך אני
צועק, שיר ויגון אני מבכה על מלחמתו של החושך באור, על מאבקו
של רע בטוב, על כשלון האמת בפני המוות.
|
בשעה 10 הכה בי הברק.
אור גדול ולבן וזוהר, פתח את עיני ואת לבי , האמת יצאה לאור.
ובתוך האור שלושה צבעים אדום לבן ושחור.
אדום של השמאל, לבן של האור, שחור של הדת ושל החושך.
ושם ראיתי את הברק מתחיל כקטן וגומר כגדול.
|
והיו שם גם מלים. מלים אשר צמחו בינות התמונות, מנסות לגעת
כפרח השואל לשמש, עלו וצמחו כשיבולים. והיו שם גם המלים הנהגות
באפילה שמחוץ לתמונה.
|
בראשית היה השדה, והשדה היה בראשית ולא היה חושך ולא היה אור
ולא היה דבר שיתן דיברה כדי שיווצר הכל, והכל נוצר מן השדה
והשדה יצר הכל, והכל זה זה, וזה הכל.
|
מאיפה באת - באתי מהחלום. מהחלום של הטבע, לברוא עולמות. צלם
הקיום שלא ייתכן.
לאן תלך - לאיפוס החושך. סוף כל הוויה, בהעלמי ייעלם העולם
הנברא.
שפעת נשימה של שרידת הגלגול.
|
|
הסלוגן הבא הוא
העתק של הסלוגן
הקודם, אבל
בתירגום
סימולטני
לאמהרית ובחזרה,
מכאן הבדלי
הנושא,
הקונטקסט,
הסאבטקסט
והמשמעויות
המנוגדות שלהם.
קומיצה, חוקר
תרבויות זרות
ואקראיות
סלוגנים. |
|