|
יש אנשים שמתחילים לצאת מהאולם דקה או שניים לפני סיום הסרט,
כאשר הם מרגישים שהסרט הולך להגמר והמצלמה מתרחקת וזזה כלפי
מעלה. מה זה?! באתם להתבדר ולהרגע או "לעשות וי" על סרט?!
אסור לשכוח שהרבה אנשים השקיעו הרבה זמן וכסף בהפקת הקרדיטים
|
|
|
הוכחה שאלוהים
קיים:
נכון שאומרים
שאלוהים צריך
להיות מושלם? אז
אם הוא לא קיים
הוא לא יכול
להיות מושלם וזה
אומר שהוא חייב
להיות קיים
-הפרעושים של
ג'וני מתפלספים |
|