|
all alone...without anyone...without anything...
|
לפנות בוקר....אני בוהה מבעד לחלוני הכהה..מחכה לטרפי......
קולות הבוקר המהדהדים מצידו השני של קירי....... קולות
הציפורים המצייצות והעלים המרשרשים, הנופלים לקרקע חסרי חיים
..
|
|
|
עוצר אותי שוטר
"אתה מודע למה
קרה?" עונה אני
"וואלק אחי, אתה
בדיחה", מוציא
אקדח דופק בו
ירייה, מסביר לו
יפה "ככה כתוב
בבמה חדשה" |
|