|
ילידת 1986.
לא יודעת מה היא רוצה.
חייגתי לאט - 911. ואז נזכרתי - שיט, רגע, זה לא המספר הנכון.
לעזאזל עם הקלישאות האמריקאיות. נראה לי שראיתי קצת יותר מדי
סרטי אימה. מאלה שהבייביסיטר נשארת לבד בבית ופתאום היא מגלה
שיש רוצח שעוקב אחריה...
|
|
|
שלחתי לחם לכל
מי שאני מכיר,
אבל הסלוגן שלי
עדיין לא אושר.
אה, וגם אין לי
יותר חברים. מה
לעשות? |
|