|
"l'm so sorry l'm willing to lose,
but i won't try, i won't try...
i'm sorry to say goodbye..."
כן רוברט, לא נעים לומר אבל,
כן רוברט.
יש מן המשותף בינינו.
עצוב רוברט,
אבל יש- זעקה הנסיכה.
|
|
|
כוס אמכם... למה
לא אמרתם
שבמסלולים יש
המלצות
לסיפורים? חצי
שעה אני מחפש שם
מסלול לחצבני. |
|