|
when the sun will rise it is your face I want to see
just to hear your gentle voice once again says you love me.
|
שברי המראה פניי הסדוקות
נשמתי הנשקפת מלאה בדמעות
אהבתי אליך אינה נעלמת
היא דועכת לרגע ושוב מתבשמת
|
גופתי היא ריקה בלא נשמה
כשלבד בלי הרוך והחום
שלבך וגופך, שהם לי נחמה,
שולחים לי בימי הקרדום
|
רק עוד קצת ולא מדי
האם בכלל
|
יום מוליד יום מוליד יום מוליד יום
מסביבי הכל נע וחי כמו חלום
ואני בבועתי נשמרת מחפשת פירצה
ורואה את עצמי דרכה מציצה
|
לך, בבקשה תעזוב. אני מתחננת ממך לצאת מליבי. לנדוד הרחק
ממחשבותי. לך בשבילי, לך בשבילך, בשבילנו. בשביל מה שנשאר
מאיתנו, אם נשאר בכלל. אם היה?!
|
תן לי לדבר אליך רגע מקרוב.
קרוב בדמיוני אך רחוק במציאות המרה
|
|
|
רגע, זה לא אמור
להיות סלוגנים
בשביל במה?
כלומר סלוגנים
שיהיו רלוונטיים
לבמה? שידברו על
הבמה ויהללו
וישבחו ויפרסמו
אותה בתוך
עצמה?
קומיצה, רגע
לפני שהתבלבל
וכתב סלוגן נוסף
על עצמו. |
|