|
172222180
אני תמיד מאמינה
שתשומת לב היא תוצר של אהבה
ועל אהבה ותשומת לב וקשב יש להענות באהבה
כדי שהגלגל של האהבה
ימשיך להתגלגל
והעולם הלא נעים הזה
יהיה נעים לנו
יותר
כשאנחנו אוהבים.
אני אוהבת לשבור מראות !
תקראו לזה סטייה או לכך וכך...
(לא יודעת אם אוהבת אבל שוברת)
|
|
|
ביש מזל:
להתקע בפח-צפרדע
עשוי ברזל
שעתיים לפני
ערבמה.
או אפילו יותר
גרוע - להתקע
בערבמה שעתיים
אחרי פח-צפרדע.
אה, זה אותו
דבר?
הגזען וזאת
שאהבה את
התל-אביבי עושים
עסקים יחדיו. |
|