|
ואילו זה לא היה נגמר, אם הוא רק היה נשאר
אם הייתה לי הזדמנות להסביר
ולמרות שמאוחר, תמיד אוכל לומר לך הכל
ולמרות שכבר עזבת, תמיד אוכל להתחרט, שאכזבתי.
|
לא יכלתי יותר לנסות,
להמשיך את ליבו לכסות
בשמיכה של דאגות
|
אני רוצה בשבילך את הטוב ביותר,
חיים אחרים, חיים עם אחר
ולמרות הכאב שיצבוט לי בלב
תמיד אזכור את החשוב,
שתהיי מאושרת, למרות הכאב.
|
|
|
כל הגברים לים.
בלי שמשיה.
וארטיק.
לסבית ממורמרת,
בקופירייטינג
חדש לחוברת הבאה
של קל"ף. |
|