|
שאלתם את עצמכם לרגע מה זה להיות כוכב?
אוקיי
אני כיום בת 75, אישה ומדגישה אישה בגלל שאין לי משפחה.
אני גרה לבד בבית בתל אביב, מתגעגעת בטירוף לעבר.
עם עדין לא גיליתם אני הייתי...
|
סתם ישבתי
לכתוב איזה שיר
סתם כי בא לי
לתפוס איזו במה
|
|
|
אני כל כך שונא
את עצמי, עד
שלפעמים בא לי
לרצוח מישהו!!!
יגאל עמיר, מכה
על חטא, ויוצר
אחד חדש!!! |
|