|
שלום ,
אני יוצר חדש בבמה...
חיברתי הרבה מאוד יצירות ואני יעלה אותם על האתר...
ביצירות אני מנסה להעביר תחושות ויצרים חזקים
מסתכל אל השמים,
הרגלים בתוך המים,
חש את עצמי לבד,
מתלבט שניה ומביא ביד
|
|
|
אני מאד אוהב/ת
וזה מאד מוצא/ת
חן בעיני, איך
שבבמה חדש/ה
מתווספ/ת בכל
ההוראו/ת
אפשרו/ת מגדרי/ת |
|