|
39504453 אין כמו CANON
התחלתי להתעסק בעולם הצילום לפני שנה בערך. (למרות
שאני רק בן שש עשרה וחצי) ;-)
אני אוהב את CANON ולא מתקרב לאולימפוס ובכלל אם אתם
רוצים לקנות מצלמה, אל תתקרבו למצלמות זולות במחירים
מפתים.
"הזול עולה ביוקר"
|
|
מה ההבדל בין
בנים לבנות?
שבנים אפשר
לבנות, אבל בנות
אי אפשר לבנים!
בעצם, תשכחו
מזה.
ז"ל, סלוגניסט
אנונימי,
בהשתלמות |
|