אני נוסעת הביתה בוכה.
שומעת שירים עצובים, בוכה ומייללת.
איך זה קורה? אלוהים חשבתי שיש לי עמוד שדרה, שיש שתי רגליים
על הקרקע, שיש בטחון עצמי. אז מאיפה כל הכאב הזה, ממה אני
מתמוטטת כל כך, מה גורם לי להתנשף בקול.
אני לא מבין,
כשציפור נכנסת
בעץ, מה היא
רואה מסביב
לראש? ציפורים?
והדבק? למה הדבק
לא נדבק
לקופסה?
מי משלם את
חשבון החשמל של
תחנת הכוח?
לאיפה הגענו
לעזאזל?
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.