|
113890017
"ששששש" אמרה בקי חרישית. "הירגעי...."
"חשבתי שהמצב השתפר, כך אמרת לי, למה שיקרת לי קארי, למה? את
יודעת שאני ומשפחתי יכולים לעזור לך, את יכולה לגור פה, את
יודעת זאת, את תשני כאן, תאכלי כאן, תחיי כאן ולעולם לא ירימו
עלייך יד, לא יכו אותך!" דמעות החלו להופי
|
צניחה
אל עולם אחר,
אל עולם שונה,
עולם מכוער,
עולם שבו החיים לא תמיד יפים,
|
אלוהים? אלוהים אתה שם?
כן כן, אני מדברת אליך!
אתה נח לך שם בין העננים, צוחק על מעשינו, שותק על מעשיהם.
|
|
|
אל:
זה שמאשר את
הסלוגנים.
הנדון:
מחאה!
שלום רב
עם כל הכבוד,
הסלוגנים שלי לא
דביליים, הם
אולי טיפשיים,
חסריי חוש
כיוון, יש יגידו
אפילו חרא של
סלוגנים!
אבל דביליים?
בחייאט!
ובכלל מי אתה
שתלין?
מה יש יותר?
סלוגנים דביליים
?
או סלוגנים
שלי?
ומי אחראי על
הסלוגנים
בדבילים
(לא שלי, אני
בשלי מודה)
חבובניק, זה
אומר דרשייני,
או משהו כזה!
בברכה
לו יהי, חומד
לצאן, לטבח
וביקורת! |
|