|
מהי אהבה???
כול אחד טוען אחרת...
|
משנייה לשנייה הזמן חולף
משנייה לשנייה אנחנו- כבר לא כאן
|
מסתכל עליך ולא רואה אותך
חשה אותך ולא מרגישה אותך
שומעת אותך ולא מבינה
אוהבת אותך ולא יכולה איתך
|
מסתובב, מסתובב, מסתובב...
|
עזבתי אותך כי-
אני כבר לא יכולה.
|
|
|
אם ראיתם סלוגן
טוב, זה בטח
שלי.
(זה שכותב את
הסלוגנים הבאמת
טובים) |
|