|
זה ציור של לין, שהייתה המפקדת שלי.
|
אין מה לעשות, צריך להוריד באיכות של התמונה כדי להעלות אותה
לאינטרנט.
|
ציירתי בדיו עם ציפורן וצבעתי בפוטושופ.
|
|
|
אומרים שעברית
אינני יודע כלל/
מתבלבל בן זכרית
לנקבה, ביש מזל/
אך אחרי שהייתי
פה פעמים שישה/
למדתי להגיד
"במה חדשה!" |
|