|
ניסיתי באמת שניסיתי...
אבל יש פה פשוט... חיות ולא בני אדם!!
מי שיש לו אידאל כתיבה אמיתי, ומאמין בדברים
שיוצאים מהבטן וללא אינטרסים , יותר ממוזמן לבמה
האמיתית שלי:
http://blog.tapuz.co.il/paraphrase
בקרוב האתר האישי...
תודה ...
מחלת רדיפה היא מחלה נוראית - ואנשים החולים בה מאשימים אותי,
ולכן הפנייה הזו היא אליכם, אנשים שאהבתי ושאהבו לקרוא אותי,
אני לא נשארת באתר הזה - כי אני לא אהיה במקום בו לא מאמינים
בי ורוצים במותי
|
|
|
המרגל הלא מזיק
אומר עלי שיש לי
קול לא קוהרנטי
איך הוא יודע
???
אולי זה שמאשר
את הסלוגנים
מצנזר אותי
ככה?
דווקא יש לי קול
קוהרנטי לאללה
:
אני תמיד
מצביעה בפתק
לבן !!!
צפיחית בדבש
שרת הקליטה
והתפיסה |
|