|
עוקבת
אחרי הצל שלי
ובורחת ממנו
לסירוגין.
|
הוא אמר שהחיוך שלי קטן מדי,
שאי אפשר לדעת,
אם אני מחייכת או לא ,
כמו המונה ליזה.
|
|
|
אני רק רוצה
להגיד שנתקלתי
בפרוטוקול ועידת
כותבי הסלוגנים,
ונוכחתי כי שמי
לא הוזכר בין
הנוכחים.
נפגעתי עד עומק
נשמתי.
למה לא הזמינו
אותי?! זה שיש
לי שם של עכבר
אומר שאין לי
רגשות? זכויות?!
מכאובים?!
-פינקי פגוע |
|