|
היי...
מה קורה?
נהנים? סבבה...
אני לא יודעת כמה יצא לי לכתוב פה אבל אני מקווה
שמהחומר שאני כן אשים, תהנו.
אם אהבתם את מה שכתבתי או שסתם בא לכם לדבר על הא
ועל דה אז השארתי #icq.
בכיתי.
והמכתב כולו מוכתם,
ולא בדם.
|
|
|
אם הצלחת
בסלוגנים אתה
יכול להצליח בכל
מקום.
המלגזן הזועם. |
|