|
שחף,
זה הוא או זו היא,
נולדו ב-19/09/1989.
הם מקווים שלא אכפת לכם שהם בעצם אדם אחד המדבר בשם
שני אנשים.
הם כותבים,
הם מציירים,
משתדלים להכניס מוטיבים אפוקליפטיים ליצירתם,
הם רואי שחורות,
וד"א גם שמם בדוי(באתר זה).
מוזמנים להתעניין.
בשמי הלילה כוכב זורח,
ואני אל על מתבונן,
מסתכל, חוקר ומסתקרן,
לפתע מהשמים החל צונח.
|
|
|
בוא'נא דבר יפה
שמעת...
למי מזיז שאתה
הרס"ר?!
מה ז'תומרת
שבת?
המתאגדים החדשים
בקטע של
אסרטיביות
חולפת. |
|