|
זהו היום זה היום הגדול היום זה הקרב האחרון...
רק חבל שגם אם אני אנצח וגם אם אפסיד אני אפסיד כי אם אנצח
האבד את אהובי
ואם אפסיד האבד את חיי!
אבל אין ברירה אלו הם חיי לוחמת לפעמיים צריך להקריב דברים
בחיים, גם אם לא רוצים.
אני אוהבת אותו, יותר מכל דבר אח
|
|
|
אין ספק שאני,
בתור איש תאטרון
מובהק, מוכרח
לאהוב את במה
חדשה. אבל גם
בתור חבר פשוט
באנושות אני
אומר כל בוקר:
טוב שיש במה.
ואם היא חדשה-
לא נורא, גם
שמעון פרס היה
פעם בן 20. |
|