|
"אזהרה"
"הכותב הינו בעל בעיות פסיכולוגיות עמוקות
חרמן נואש ומאונן כפייתי..."
"ידיד שלי הציע לי להופיע בסרט כחול" זה מה שהבת זונה אומרת לי
|
כאילו אין לי על מה לחשוב חוץ מזה
כוס אמק אני בדיכאון...
ואני חושב לעצמי מה כל-כך רע לי
|
|
|
קפה זה סמים,
סיגריות זה סמים
וגם אלכוהול זה
סמים.
אין צדק אין.
מתי יהיה
סנסימיליה
דובק?
ג'ימי גיטאר על
חוסר הצדק
החברתי ורק על
קלים |
|