|

108736156
אז נפלתי לתוך בור - בור שאין לו סוף. "אין לי תקווה", "אין
מצב שאני אצא מכאן" - אלו הן המחשבות שעברו לי בראש בזמן שאני
נופלת ונופלת
|
נברתי במחשבותיי ומצאתי
מדבר.
|
|
|
קורא יקר הסלוגן
הוא בשבילך אנא
בגמר הקריאה של
סלוגן זה, עשה
את אחד משני
הדברים הבאים:
נהנת, ספר
לבועז,
לא נהנת!, תכתוב
חרגול בפילטר
ולך תזדיין, יא
מסעודה משדרות
שכמותך!
תודה!
מוגש לציבור
הקוראים במחווה
של רצון טוב
מבאבא בן, כותב
ושרת בית ספר. |
|