|
אוטוטו זה קורה.
מחר כולנו נמות או מינימום נשתה אספרסו מחורבן
|
אני לא זה שאת מחכה שיתקשר אלייך ויגרום ללבך לדפוק במהירות.
לא, זה לא אני.
|
|
|
מה זאת אומרת
הנכים שובתים?
מה? הם מתחילים
ללכת?
זורקים את
הכיסאות והמקלות
ופשוט מתחילים
ללכת?
חבר שלום בשיחה
עם דוד לוי (לא
שר החוץ), לא
מבין איך
ההיסטוריה חוזרת
על עצמה. |
|