|
אני אוהב את היי פייב.
יש לי חדר ועל הקירות תלויים המון פוסטרים שלהם.
בעיקר של אמיר.
כי יש לו שיער שחור ויפה ופנים של בובה.
כל בוקר אני קם ושומע את הדיסק הראשון שלהם
ואומר לעצמי: "אח, כמה שאני אוהב את היי פייב!".
|
אמא אמרה ביום שישי כשאכלנו ארוחת ערב
שרן רוקד יפה ויש לו כישרון
ופעם הוא יהיה רקדן מפורסם.
|
|
|
"תקשיבי, יא בת
זונה"
(ץ סופית, מתוך
ספרו - "משפטי
פתיחה גרועים
לחיבור בבגרות
בהבעה") |
|