|
הקיץ שר בנים בנות יפים יפות שזה נעים
ולי חבל שהקיץ שר רק למי שיש שירים
הקיץ שר יפה ורק בבית שלי מזייף
הקיץ שר ואני עייף
|
הוא לא מי שחשבת והוא גם לא יהיה אף פעם
תמיד תדמייני שהוא אביר על סוס לבן
|
|
|
הדבר היחיד שאני
חושב עליו כשאני
שומע דואט חדש
של שלמה ארצי זה
שהוא בטח מזיין
את הבחורה ששרה
איתו |
|