|
והגובה משלש את גובהי שלי
ויש גם סולם... לא משנה באיזה צבע
ויש הוראה חשובה!!!
|
חירות של האושר
משב רוח קליל באוזניו
|
אני כפול בחזקת אני
אני מחזק אני במספר עגול
|
אין לו כבר שימוש
וצריך למצוא תיקרה חדשה
|
מי אתם בכלל?
עוד חבורה של מזיעים בידיים
אני כותב מהרחוב... אני מלכלך את המקשים
|
|
|
אני לא מבין כמה
זמן אני צריך
לחכות שהסלוגן
שלי יאושר?
מה העניין עם
העיון שפצור
ומחזור!
רבק!, מדובר פה
במילים, לא
בוועדת חקירה
ממלכתית!
מה כבר יכול
להיות...
יצא סלוגן חרא!
זה לא סוף
העולם.
יגאל עמיר, לחוץ
בזמן,
ובירוקרטיה עושה
לו עצבים! |
|